ستاره‌های ایران امتیازآورترین شدند

درخشش برهانی و گیوه در لیگ مالدیو

دو بازیكن والیبال بانوان ایران كه برای حضور در یک تورنمنت 10 روزه در مالدیو حضور دارند در تیم خود نمایش قابل قبولی داشتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، «مائده برهانی» پشت‌خط‌ زن و «زینب گیوه» دریافت‌كننده تیم ملی والیبال بانوان ایران مدتی قبل به دعوت یک تیم مالدیوی راهی این كشور شدند تا در تورنمنتی چند روزه شركت كنند.

این دو بازیكن ایرانی تا كنون در سه مسابقه در تركیب ثابت تیم «فریند كلاب» به میدان رفتند كه در یک مسابقه زینب گیوه و در مسابقه دیگر مائده برهانی به عنوان امتیاز آورترین بازیكنان میدان انتخاب شدند.

این تیم در بازی نخست خود مقابل تیمی به میدان رفت كه از دو بازیكن قدرتمند هندی بهره‌مند بود. در این مسابقه یاران ِ برهانی و گیوه موفق شدند 3 بر 2 این تیم را شكست دهند. در بازی دوم تیمی مقابل فریند كلاب به میدان رفت كه دو بازیكن از كشورهای رومانی و استونی در تركیبش داشت.این مسابقه نیز با برتری 3 بر یك تیم فریند به پایان رسید. در بازی سوم و نبرد با تيمی كه نسبت به دو حريف قبلی ضعيف‌تر بود به برتری رسیدند.

تیم فریند كلاب در ادامه مسابقات امروز به مصاف تیمی خواهد رفت كه بازیكنان قزاقستانی را به خدمت گرفته است. مرحله بعد مسابقات نیز در چارچوب پلی‌آف و فینال برگزار خواهد شد.

گفتنی است مائده برهانی و زینب گیوه فصل گذشته در لیگ كشور بلغارستان و تیم «شومن كلاب» به میدان رفته بودند.

انتهای پیام/

عملكرد دختران واليبال ايران در مالديو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار