معاون وزیر ورزش در زنجان؛

بیش از ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد

معاون وزیر ورزش با اشاره به اینکه از محل ارزش افزوده اعتباراتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزش اختصاص می‌یابد، گفت: بیش از ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

بیش از ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور وجود داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر رضا خادم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزون بر 4 هزار طرح نیمه‌تمام در سطح کشور در سال‌های گذشته کلنگ‌زنی شده است.

وی به تلاش دولت برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها بیش از 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که خوشبختانه در بودجه سال 96 با همکاری دولت و مجلس از ارزش افزوده اعتباراتی را به وزارت ورزش و جوانان تخصیص دادند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر وزرش و جوانان به فعال‌سازی بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: متاسفانه در بسیاری از استان‌ها کلنگ طرح‌های بزرگ زده شده است که خیلی نیاز آن در منطقه حس نمی‌شد اما به هر حال به دلیل اینکه سرمایه ملی محسوب می‌شوند و هزینه‌هایی بابت آن شده است سعی می‌کنیم که با تامین اعتبار مشکل آن‌ها را برطرف کنیم.

وی در مورد پروژه‌های شهرستان ابهر بیان کرد: امید است سالن 3 هزار نفری که سال‌ها ناتمام مانده است در مدت شش تا هفت ماه آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام/ز

بیش از ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.