رئیس ارشاد اسلامی دهاقان خبر داد

رونمایی از 20 جلد کتاب در دهاقان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت: همزمان با ایام هفته کتاب و کتاب‌خوانی رونمایی از 20 جلد کتاب با موضوعات مختلف که به دست مؤلفان دهاقانی تألیف شده است در شهرستان دهاقان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید طبیبیان  با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 20 تا 26 آبان‌ماه و وجوب کتاب‌خوانی که در زندگی ایرانیان نقش بسزایی داشته، اهتمام ورزیدن به این اصل مهم و ضروری قلمداد می‌شود.

وی از در شهرستان دهاقان از برگزاری همایش سرچشمه اسرار در دهاقان خبر داد و افزود: همزمان با این ایام رونمایی از 20 جلد کتاب با موضوعات مختلف که به دست مؤلفان دهاقانی تألیف شده است در شهرستان دهاقان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان تصریح کرد: هم‌چنین نشست کتاب‌خوان به منظور آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه و فرهنگ‌سازی مطالعه برگزار می‌شود و از آحاد شهروندان دعوت به عمل می‌آید.

وی ذائقه کتاب‌خوان را قابل توجه دانست و اذعان کرد: شناخت ذائقه و نیاز سنین مختلف و انس و الفت با کتاب‌خانه‌ها امری مفید و سازنده در گرایش مردم به سمت و سوی کتاب و کتاب‌خوانی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش سرچشمه اسرار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار