مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان:

تنها دریک روز ۲۱ نفر بر اثر سوانح جاده‎ای لرستان دچار حادثه شده اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تنها طی یک روزگذشته ۲۱ نفر براثر سوانح جاده‎ای در لرستان دچار حادثه شدند که با پوشش امدادی مناسب این حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: براثر دو مورد تصادف شدید در دو محور استان متاسفانه هفت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. اولین حادثه در کیلومتر ۳۵ محور بروجرد-اراک رخ دادکه یک دستگاه کامیون با یک سواری ریو به شدت برخورد کرد و درهمان لحظات اولیه حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروی سواری جان خودرا ازدست دادند.

 وی افزود: با استفـــاده از سِتِ نجات سبک هیدرولیک عملیات رها سازی کشته شدگان توســط نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده‎ای زالیان انجام شد و یک نفر فرد مصدوم دیگر نیز پس از اقدامات پیش بیمارستانی لازم به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال داده شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: دومین حادثه شدید در محور کوهدشت - کرمانشاه رخ داد که بر اثر انحراف از جاده و برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با موانع کنار جاده سهنفر، سه نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان دادند و یک نفر مصدوم دیگر توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‎ای بلوران به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/د

حادثه دیدن ۲۱ نفر بر اثر سوانح جاده‎ای لرستان تنها در یک روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار