برگزاری اردوی آموزشی برای ۳ هزار نفر از مددجویان مازندران

اردوی آموزشی برای ۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران برگزاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ،بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: این اردو باحضور زنان سرپرست خانوار، مادران و دختران تحت حمایت، مادران ساکن در مناطق ویژه اجتماعی، مجریان طرح اشتغال، دانشجویان ودانش آموزان، دختران درآستانه ازدواج و همسران جوان تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

وی افزود: موضوعات دوره‌های آموزشی به مددجویان در این اردو شامل زنان و اقتصاد خانواده، نمازشناسی و قرآن شناسی، اخلاق اسلامی، سبک مدیریت اسلامی خانواده، آسیب‌های فضای مجازی است.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در ۶ ماه نخست امسال برای ۷۱۲ نفر از همسران جوان تحت حمایت کمیته امداد مازندران، دوره‌های آموزشی با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ضرورت فرزندآوری، شناخت احکام اولیه خانواده برگزارشد.

عالیشاه افزود: دوره‌های آموزشی با هدف افزایش سطح شناخت زوجین نسبت به زندگی مشترک و تقویت روحیه همزیستی، کسب آگاهی لازم در خصوص حقوق و تکالیف متقابل زوجین از منظر آموزه‌های دینی، آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی لازمه زندگی مشترک و تحکیم بنیان خانواده برای همسران جوان تحت حمایت کمیته امداد مازندران برگزار شده است.

وی گفت: با توجه به بحث آموزش و فرهنگ سازی وجلوگیری از طلاق و از هم پاشیدگی خانواده در بین مددجویان این نهاد، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی با هدف تحکیم بنیاد خانواده در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اجرا می‌شود.

عالیشاه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای هزار و ۴۹۷ نفر ازجوانان در آستانه ازدواج و دوشیزگان غیر محصل تحت حمایت این نهاد، در ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: محور این آموزش‌ها فضیلت ازدواج در آموزه‌های دینی، حدود ارتباط دختر و پسر قبل از ازدواج، تربیت خویشتن، معیار صحیح انتخاب همسر و جوانان و فضای مجازی بوده است.

انتهای پیام/ر

برگزاری اردوی آموزشی در کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار