محمدی:

اعزام های غیرقانونی به عتبات باید متوقف شود

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:برخی افراد بدون داشتن هیچ گونه مجوز قانونی، تجربه و صلاحیت وارد حوزه اعزام زائر به عتبات شده اند، که باید برای حل این مشکل چاره جویی شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت  با تاکید بر اینکه این سازمان از حقوق دفاتر زیارتی در چرخه اعزام زائر به عتبات حمایت می کند و مدافع حقوق آنها است،گفت: متاسفانه برخی افراد بدون داشتن هیچ گونه مجوز قانونی، تجربه و صلاحیت وارد حوزه اعزام زائر به عتبات شده اند، که باید برای حل این مشکل چاره جویی شود.

محمدی در جمع هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان مرکزی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت از دو سال پیش به منظور ساماندهی اعزام های عتبات، طرح اعزام های استانی را راه اندازی کرده است و هم اکنون آسیب شناسی در این زمینه را در دستور کار خود دارد.

وی با دعوت از هموطنان به بهره گیری و استفاده از توانمندی های سازمان حج و زیارت و کارگزاران و دفاتر مورد تایید این سازمان افزود: سازمان حج و زیارت به نوبه خود تلاش می کند با افزایش جذابیت های لازم از جمله ارزان کردن هزینه سفر و افزایش کیفیت و تنوع خدمات در استان ها، موجبات گرایش هر چه بیشتر هموطنان به استفاده از مسیرهای مطمئن و قانونی تر را ترغیب کند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: هموطنان در صورتی که برای اعزام به عتبات عالیات عراق از کانال های قانونی و مطمئن استفاده کنند، از بهترین خدمات و مطمئن ترین امنیت بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

صحبت های مهم رئیس سازمان حج و زیارت در جمع هیئت مدیره کارگزاران زیارتی در تاریخ 21 آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار