جراحی که با تصمیم انسان‌دوستانه اش، مورد تحسین کاربران قرار گرفت

تصمیم یک پزشک جراح برای نجات جان بیمار در حال مرگ در حالی که پدرش آخرین لحظات زندگی اش را سپری می کرد با واکنش کاربران همراه بود.

جراحی که با تصمیم انساندوستانه اش، مورد تحسین کاربران قرار گرفت + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پزشک شدن کار ساده ای نیست. آنها باید سال های طولانی تحصیل در دانشگاه را پشت سر بگذارند تا بتوانند  با کسب دانش کافی جان بیماران را از مرگ نجات دهند. از طرفی پزشکان بخاطر شغل خود، معمولا فرصت اندکی را برای بودن در کنار خانواده خود دارند، حتی اگر آخرین لحظات زندگی یکی از اعضای خانواده آنها باشد. این موقعیت دشواری  بود که به تازگی یک پزشک جراح اهل استان "آن هوئی" چین  با نام "ژانگ شنزی" در آن قرار گرفت.

در حالی که پدر ژانگ در حال مرگ بود و آخرین لحظات زندگی خود را سپری می کرد، وی  در تصمیمی  دشوار به جای ترک بیمارستان، با انجام یک عمل جراحی جان یک بیمار در حال مرگ را نجات داد. ژانگ در حالی که آخرین دقایق جراحی را پشت سر می گذاشت از مرگ پدرش باخبر شد. در حالی که وی موفق نشد در آخرین لحظات زندگی پدرش بر بالین وی حاضر باشد اما جان یک بیمار در حال مرگ را نجات داد.

 وی در این خصوص گفت مطمئن هستم هر پزشکی جای من بود همین تصمیم را می گرفت. تصمیم انساندوستانه جان با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آنها در کامنت های خود عمل انساندوستانه این پزشک جراح را ستودند.

 انتهای پیام/

سخت ترین تصمیم زندگی یک پزشک جراح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.