مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان؛

تیم اسکان اضطراری و آواربرداری به کرمانشاه اعزام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از اعزام تیم اسکان اضطراری و آواربرداری به کرمانشاه خبر داد.

تیم اسکان اضطراری و آواربرداری به کرمانشاه اعزام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طالبی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه بعد از وقوع زلزله رصد کرده و مکان‌یابی کردیم و بعد از 10 دقیقه متوجه شدیم کانون زمین‌لرزه در غرب ایران و عراق و در استان کرمانشاه بوده است گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله با فرمانداران شهرستان‌ها تماس گرفته شد و رصد از طریق دهیاری‌ها صورت گرفت و خوشبختانه خسارت و تلفات خاصی در استان گزارش نشده است.

 وی افزود: با توجه به حساسیت شهرستان نهاوند دستور برگزاری شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران نهاوند را صادر کردیم همچنین از طریق دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد تمام بیمارستان‌ها آماده‌باش کامل برای پذیرش مصدوم را داشته باشند که اگر لازم بود مصدوم بپذیرند.

 علیمردان طالبی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان در ساعت 12 شب گذشته و اینکه در استان نیازی به امدادرسانی وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان همدان در حوادث و سوانح معین استان کرمانشاه است از ساعت 11 دیشب تا همین ساعت تجهیزات را اعزام کردیم.

 وی ادامه داد: 5 دستگاه آمبولانس، 21 دستگاه اتوبوس آمبولانس، تیم اسکان اضطراری و آواربرداری، تیم‌هایی با سگ‌های جست‌وجو، تیم درمان، تیم پیشرو و تیم واکنش سریع به استان کرمانشاه اعزام شده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان خاطرنشان کرد: تا کنون اقلامی چون 5000 تخته پتو، 200 چراغ والور، 1000 بطری روغن، 8500 قوطی کنسرو و 420 کیلوگرم خرما به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

 وی افزود: یک دستگاه تریلی و یک دستگاه بیل مکانیکی پیکور نیز برای باز کردن راه‌ها به کرمانشاه ارسال شده است.

انتهای پیام/ ش

اعزام تیم اسکان اضطراری و آواربرداری به کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.