سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تقویت وحدت و انسجام ملی کلید عبور مشکلات است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: وحدت رمز پیشرفت کشور است و باید در جهت تقویت آن تمامی توان خود را به کار بگیریم.

سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت وحدت داخلی و همبستگی جریان‌های سیاسی، اظهار کرد: وحدت رمز پیشرفت کشور است و باید در جهت تقویت وحدت داخلی تمامی توان خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با استفاده از جنگ روانی در پی مقابله با انقلاب ایران هستند.

نفوذ در فرهنگ کشورهای اسلامی ابزار استکبار برای ایجاد جنگ روانی است

سجادی اضافه کرد: نفوذ در فرهنگ کشورهای اسلامی یکی از ابزارهای آنها برای ایجاد جنگ روانی است و باید وحدت و انسجام ملی را حول امنیت ملی و پیشرفت و توسعه پایدار کشور دنبال کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان ملت ایران را به حفظ وحدت و تقویت اتحاد سفارش کردند، به این جهت که وحدت را رمز پیروزی می‌دانند.

وی تاکید کرد: وحدت و انسجام ضرورتی فطری، عقلی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، تعالی، توسعه آن، تحقق و تثبیت ارزش‌هایش نیز تنها در سایه‌ی اتحاد و انسجام ملی تحقق می‌پذیرد.

سجادی گفت: کشورمان با تهدیدهای بیرونی مواجه است و دشمنان از هیچ اقدامی برای ضربه زدن چشم پوشی نمی‌کنند در این شرایط باید از انسجام و وحدت بهره مند باشیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی هم باید میان مردم و مسئولان و هم میان مسئولان با یکدیگر تقویت شود، خاطر نشان کرد:  سلامت یک کشور در صورتی تضمین خواهد شد که ملتش با یکدیگر وحدت و تفاهم داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار