جلسه سرنوشت ساز طاهری با وزیر ورزش و جوانان

علی اکبر طاهری روز چهارشنبه جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان دارد تا وضعیت مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

جلسه سرنوشت ساز طاهری با وزیر ورزش و جوانانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهری مدیر عامل پرسپولیس قبل از سفر به کربلا استعفا کرد و گرشاسبی با تاییدیه وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر عامل موقت این تیم انتخاب شد.

البته وزیر ورزش و جوانان برای پنجمین مرتبه استعفای طاهری را قبول نکرد اما بعد از بازگشت طاهری از سفر کربلا جلسه ای در وزارت ورزش روز چهارشنبه برگزار می شود تا تکلیف مدیرعاملی طاهری مشخص شود. 

طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور مهلت حضور بازنشستگان در ارگان های دولتی روز 20 آبان ماه به پایان رسید و معلوم نیست وزارت ورزش و جوانان به چه صورت قصد دارد مجوز فعالیت طاهری را در باشگاه پرسپولیس بگیرد چرا که مدیر عامل مستعفی پرسپولیس بازنشسته است. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره دوست دارند طاهری در سمت مدیرعاملی بماند، براین اساس بعد از بازگشت طاهری از کربلا جلسه ای در وزارت ورزش برگزار می شود تا طاهری را متقاعد کنیم در پرسپولیس باقی بماند. 

او ادامه داد: تا زمانی که تکلیف طاهری مشخص نشود با گزینه های مدیر عاملی صحبت نمی کنیم. امیدوارم شاهد ثبات مدیریت در پرسپولیس باشیم. 

انتهای پیام/ 

زمان جلسه طاهری با وزیر ورزش و جوانان مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار