اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آل‌سعود استعفای سعدحریری را برای ایجاد فتنه جدید در منطقه رقم زد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عربستان مسئله استعفای حریری را هم به این منظور رقم زدند که فتنه جدیدی در منطقه ایجاد کند.

هدف آل‌سعود خلع سلاح حزب‌الله استسیدرضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اقدامات مداخله‌جویانه عربستان در لبنان و تحمیل استعفا به سعدحریری، گفت: غرب و دولت‌های اقماری همگی استعمارگر و استثمارگرند و به دنبال منافع خودشان هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه غرب هیچ نگاهی به اخلاق، قانون، ضابطه و مسائلی از این دست ندارد، اظهار کرد: آنها از هرکسی که مانند عربستان در جرگه آنها باشد حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عربستان بیش از 30 ماه است که یمن را بمباران می‌کند و غرب هیچ اعتراضی به آنها نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها داعش را به وجود آوردند و علی‌رغم اینکه از سوی آنها آسیب دیدند اما برای ضربه زدن به کشورهای دیگر از آن حمایت می‌کنند.

اکرمی تصریح کرد: مسئله استعفای سعد حریری را هم به این منظور رقم زدند که فتنه جدیدی ایجاد کنند، اما مردم ایران و منطقه بیدار هستند و فریب بازی غرب را نمی‌خورند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: این نوع اقدامات عربستان با این هدف شکل می‌گیرد که حزب‌الله را خلع‌سلاح کنند و یا سعد حریری در دولت وزیر نباشد.

اکرمی با بیان اینکه آل‌سعود لبنان را حیات خلوت خود می‌دانست، اظهار کرد: آنها تلاش می‌کنند که لبنان را مجبور کنند تا طبق خواسته آنها رفتار کند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر مانند گذشته یال و کوپال ندارد، گفت: مردم منطقه هم مانند گذشته بی‌اطلاع نیستند و اکنون راه ایستادگی را در پیش گرفته‌اند تا به جایی برسند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار