مدیرعامل هلال‌احمر استان همدان خبر داد؛

5 هزار تخته پتو آماده ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: دیشب تیم امدادو نجات هلال‌احمر استان همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

5 هزار تخته پتو آماده ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه اظهار کرد: 41 نیروی امداد و نجات به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شده‌اند که شامل دو تیم با سگ‌های جست‌وجوگر، دو تیم واکنش سریع، دو تیم آواربرداری، یک تیم کمک‌های اولیه، یک تیم اسکان اضطراری و دو نفر نیروی روابط عمومی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه یک تیم درمان نیز به کرمانشاه اعزام شده که آمادگی کامل برای احداث بیمارستان صحرایی را دارد، خاطرنشان کرد: 1000 تخته چادر به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و 5000 هزار تخته پتو و موادغذایی شامل خرما، روغن و کنسرو نیز آماده ارسال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون درخواستی از اعزام بالگرد و امداد هوایی به استان کرمانشاه نداشتیم، یادآور شد: در صورت درخواست تهران آمادگی لازم برای اعزام بالگرد هوایی را داریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه در همدان گزارشی از تلفات جانی و مالی گزارش نشده است اما تیم امدادونجات استان در حال آماده‌باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام/ د

وقوع زلزله در مناطقی از کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.