واکنش تند جباری علیه معاون ورزشی استقلال

جباری واکنش تندی را علیه معاون ورزشی باشگاه استقلال انجام داد.

واکنش تند جباری علیه معاون ورزشی استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به حضور جیری ساناک به عنوان مربی جدید در اردوی کیش در نهایت علی جباری عضو کمیته فنی نسبت به این مساله و حضور این مربی بدون هماهنگی این کمیته واکنش نشان داد.

علی جباری درباره حضور مربی جدید در اردوی کیش گفت:در ابتدا باید بگویم به هیچ عنوان ما از حضور مربی جدید اطلاعی نداشتیم و این جریان را توفیقی انجام داده است .آقایان زحمت ندادند که درباره مربی جدید یک اطلاع کوچک به ما بدهند.

او ادامه داد:روز گذشته به قراب و ملکی اعتراض خود را اعلام کردم و گفتم اگر قرار بر این باشد که کمیته فنی وجود داشته باشد پس چرا ما نباید از حضور مربی جدید اطلاعی داشته باشیم .به شدت به اتفاق پیش آمده معترض هستم چرا که از این موضوع اطلاعی نداشتیم .

عضو کمیته فنی استقلال بیان کرد :ممکن است در بخش هایی انتخاب هایی را انجام دهند و در نهایت گردن ما بیاندازند .حداقل ما باید می دانستیم که قرار است یک مربی در اردو به تیم اضافه شود.

جباری تصریح کرد:متاسفانه نه تنها اطلاعی به ما ندادند بلکه فقط از دیگران ایراد می گیرند .پس نقش کمیته فنی چیست؟توفیقی چند سال در فوتبال بوده است که اکنون بدون هماهنگی مربی می آورد .باز هم می گویم معترض هستم و اگر قرار باشد چنین مواردی رخ دهد همان بهتر که کمیته فنی ای در کار نباشد.

عضو کمیته فنی استقلال درباره اینکه نوری دیگر عضو اعلام کرده که در جریان انتخاب ساناک بوده ایم گفت:آقای نوری شما چگونه اطلاع دارید که من ندارم .روز گذشته به قراب و ملکی هم این موضوع را متعرض شدم و حتی آنها هم از حضور مربی ججدید اطلاعی نداشتند آن وقت چطور آقای نوری مطلع است؟

انتهای پیام/

حضور ساناک در کیش بدون هماهنگی کمیته فنی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
استقلال باید برنده تیم شود
آخرین اخبار