اعزام 10 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فوریت های پزشکی کردستان به کرمانشاه

مدیر فوریت های پزشکی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 9 دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به کرمانشاه خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سعدالله اسماعیلی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تعدادی آمبولانس که به تجهیزات پزشکی مورد نیاز مجهز هستند و  21  تکنسین فوریت های پزشکی کردستان  برای کمک رسانی  به حادثه دیدگان زلزله  به استان کرمانشاه، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این مرکز از آمادگی کامل برای اعزام آمبولانس های دیگر در صورت نیاز برخوردار است، افزود: بالگرد اورژانس هوایی کردستان نیز به حالت آماده باش است تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شود.

اسماعیلی بیان کرد: فوریت های پزشکی 115 کردستان دارای 340 نفر پرسنل است که از این تعداد 300 نفر عملیاتی و 40 نفر نیروی ستادی هستند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فوریت های پزشکی استان دارای 83 دستگاه آمبولانس است که 19 دستگاه از آنها سال گذشته با جدیدترین تجهیزات پزشکی دنیا از کشور آلمان خریداری شد و 2 دستگاه موتورلانس و یک موتور چهار چرخ با قابلیت حمل مصدوم در اختیار دارد.

انتهای پیام/م

اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کردستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.