بیرون کشیدن اجساد 171 نفر از شهروندان شهرستان سرپل ذهاب از زیر آوار

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: تا این لحظه اجساد 171 نفر از شهروندان این شهرستان که متاسفانه جانشان را در زلزله از دست داده اند از زیر آوار خارج شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مازیار طهماسبی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: بیش از سه هزار نفر که در  زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه  دچار آسیب و صدمه شده بودند در بیمارستان شهرستان بستری و یا به سایر مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

وی افزود: با توجه به تخریب بخشی از بیمارستان سرپل ذهاب وقوع پس لرزه های متعدد، خدمات رسانی به مصدومین در فضای باز انجام می شود.

طهماسبی یادآوری کرد: هم اکنون چهار دستگاه اتوبوس - آمبولانس و 25 دستگاه آمبولانس در شهرستان مستقر و مشغول خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب همچنین از برپایی بیمارستان صحرایی در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای کمکی درمانی از شب گذشته در حال تلاش برای امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان هستند.

وی در پایان از احتمال افزایش تلفات زلزله شب گذشته سخن گفت و افزود: با تمام توان مشغول به انجام خدمت هستیم تا اگر مصدومی زیر آوار زنده باشد وی را نجات دهیم.

انتهای پیام/

امدادرسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار