اعزام 2 بالگردحامل موادغذایی به مناطق زلزله زده/بیش از هزار و 600 نفر مصدوم

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: از شب گذشته تاکنون 2 بالگرد حامل مواد غذایی برای مناطق زلزله زده در قصرشیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اعزام شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا رحیمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اعزام 2 بالگرد به مناطق زلزله زده در قصرشیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی گفت: با توجه به گستردگی حوزه مناطق زلزله زده از اصناف و بنگاه های اقتصادی استان های همجوار نیز درخواست کمک برای تامین آب، نان و غذای آماده مردم زلزله زده استان کرمانشاه کرده ایم که تاکنون از سوی واحدهای تولیدی آب بسته بندی و فرآورده های لبنی کمک هایی به مناطق زلزله زده ارسال شده اما نیاز به کمک های بیشتری داریم.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون اقدام های خوبی برای امداد رسانی به مردم مناطق زلزله زده آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رحیمی گفت: زلزله زدگان استان کرمانشاه در شرایط فعلی به آب، نان، غذا، چادر و پتو نیاز مبرم دارند و به همین دلیل درخواست کمک از استان های مجاور داریم.

زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 21:48 دقیقه شامگاه یکشنبه 21 آبان استان کرمانشاه را لرزاند و با توجه به واقع شدن کانون این زمین لرزه در مرز میان ایران و عراق، مناطق مرزی استان کرمانشاه از جمله قصرشیرین، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و جوانرود متحمل آسیب های مادی و جانی شدند.

طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه تاکنون تعداد کشته های زلزله در استان به بیش از 210 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از یک هزار و 600 نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/ب

آمارهای معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه در خصوص زلزله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار