خسارت زلزله به منازل 8 روستای مریوان

فرماندار مریوان گفت: منازل مسکونی 8 روستای مریوان خسارت دیده‌اند اما هیچ تلفات جانی در این شهرستان گزارش نشده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد شفیعی با اشاره به اینکه  مریوان نیز مانند 5 شهرستان دیگر استان دیشب درگیر زلزله بود،گفت: در همان دقایق ابتدایی وقوع زلزله ستاد بحران در فرمانداری مریوان با حضور اعضای این ستاد تشکیل و تمهیدات لازم برای مقابله با هر نوع شرایطی اندیشیده شده است.

وی افزود: زلزله در این شهرستان تلفات جانی به دنبال نداشت اما چند نفر در زمان خروج از خانه دچار آسیب‌دیدگی شده بودند که بعد از انجام اقدامات سرپایی در بیمارستان مریوان ترخیص شدند.

فرماندار مریوان بیان کرد: وضعیت در روستاهای این شهرستان نیز عادی است و در ارزیابی‌های اولیه که از روستاهای شهرستان مریوان انجام شده است، خوشبختانه تاکنون موردی از خسارت جانی گزارش نشده است.

شفیعی با اشاره به خسارت‌های منازل در حدود 8 روستای این شهرستان، گفت: در داخل شهر مریوان در برخی از مناطق برق قطع شد که بلافاصله مشکل آن رفع شد.

وی در مورد برخی تصاویر منتشرشده در فضای مجازی در خصوص ریزش کوه در جاده سنندج ـ مریوان و مریوان ـ اورامان، گفت: این تصاویر مربوط به مریوان نیست و در حال حاضر هیچ مشکلی در این مسیرها وجود ندارد.

انتهای پیام/م

وضعیت در روستاهای  شهرستان مریوان عادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.