نمایشگاه عکس عاشورایی در راور گشایش یافت

نمایشگاه آثار منتخب نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار در شهر راور افتتاح شد.

نمایشگاه عکس عاشورایی در راور گشایش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ایمان پژوهش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی در راور تا پنجشنبه ٢٥ آبان‌جاری دایر است.


وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با آثار عکاسی منتخب نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار برگزار شده است افزود: در این نمایشگاه ٢٥ تابلوی اثر عکاسی در ابعاد ٥٠ در ٧٠ در معرض دید عموم گذاشته شده است.


پژوهش با بیان اینکه نمایشگاه عکس عاشورایی راور همه روزه عصرها از ساعت ١٦ تا ١٩ پذیرای بازدید علاقمندان است تصریح کرد: این نمایشگاه در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور برگزار شده است.


وی برگزاری نمایشگاه‌های عاشورایی در انتقال فرهنگ عاشورا به نسل جوان را بسیار بااهمیت عنوان کرد و افزود: انتقال پیام عاشورا از طریق زبان هنر بسیار موثرتر است و با استقبال بیشتری نیز روبه‌رو می‌شود.

گفتنی است: نخستین سوگواره عکس عاشورایی روستای ده‌زیار کرمان از توابع بخش چترود اسفند سال ٩٤ در کرمان برگزار شد که بر اساس رای هیئت داوران سه اثر شایسته چاپ در نمایشگاه و سه اثر در بخش حرفه‌ای برگزیده و چهار اثر نیز در بخش عکس تلفن همراه شایسته تقدیر شدند.


انتهای پیام/س

نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار در شهر راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار