ارائه برنامه‌های فرهنگی در هفته کتابخوانی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند از اجرای بیش از ۵۹ برنامه و مسابقه فرهنگی در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوذر اکبری نیا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند گفت: در سال جاری در طول هفته کتاب و کتابخوانی ۵۹ برنامه و مسابقه فرهنگی در کتابخانه های این شهرستان برگزار می شود.

 وی افزود : این برنامه ها شامل2 نمایشگاه کتاب ،مسابقات نقاشی با موضوعات مختلف، برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای و کتابخانه ای، نقد کتاب ، قصه گویی و جمع خوانی کتاب، به صدا در آمدن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس شهرستان با حضور کتابداران است.

اکبری نیا گفت:عضویت رایگان در روز کتابخوانی، بازدید دانش آموزان از کتابخانه های نزدیک محل تحصیل خود، توزیع کتاب بصورت امانت برای اولین بار بین مغازه داران شهر گتوند، و مسابقه داستان نویسی خلاقانه است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند بیان داشت: شعار هفته کتاب در سال جاری مطابق با اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور "آینده روشن با خانواده کتابخوان " اعلام شده است.

اکبری نیا تصریح کرد: بر اساس  شعار هفته کتاب در بازدیدها و برنامه های اعلام شده ، سعی و تلاش کتابداران بر این خواهد بود که هرچه بیشتر خانواده ها به سمت کتاب و کتابخانه ها ترغیب شوند.

 انتهای پیام/م

برگزاری ۵۹ برنامه و مسابقه فرهنگی در کتابخانه های گتوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.