آمادگی کامل نیروی انتظامی استان کردستان برای اعزام به کرمانشاه

جانشین نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به وقوع زلزله و خسارات مالی و جانی در استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی استان کردستان در حال آماده باش برای اعزام به کرمانشاه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ جعفر آژنگ جانشین نیروی انتظامی استان کردستان، امروز (22 آبان ماه) در جمع خبرنگاران استان، با تسلیلت به خانواده جانباختگان حادثه دلخراش زلزله شب گذشته گفت: نیروی انتظامی استان کردستان از نخستین ساعات وقوع زلزله در سطح استان در حال آماده باش بوده است.
وی با اشاره به وقوع زلزله و خسارات مالی و جانی در استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر نیز نیروی انتظامی استان کردستان در حال آماده‌باش برای اعزام به کرمانشاه است.
جانشین نیروی انتظامی استان کردستان بیان کرد: کردستان، استان معین کرمانشاه بوده و در صورت درخواست کمک از این استان آماده ارائه خدمات و اعزام نیرو می باشد.
وی اعلام کرد: تعدادی از نیروهای راه، راهداری، نظام پزشکی و ... استان کردستان برای تأمین امنیت سفر زائران اربعین به مرز مهران اعزام شده اند، که در صورت درخواست کمک از استان کرمانشاه این نیروها نیز آماده ارائه خدمات هستند.
آژنگ با اشاره به اینکه تاکنون هیچ درخواست کمکی از استان کرمانشاه نداشته ایم، بیان کرد: نیروهای انتظامی استان کردستان کار تامین امنیت و ترافیک داخل شهرهای استان را که به خاطر ترس و وحشت مردم به وجود آماده بود، انجام داده است.
وی در پایان گفت: تاکنون این زلزله استان خسارات در سطح شهرهای استان نداشته و خسارات جزئی داریم که در حال بررسی است.
انتهای پیام/م

آماده باش کامل نیروی انتظامی استان کردستان برای اعزام به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.