استاندار اصفهان:

تاکید استاندار اصفهان برلزوم برنامه عملیاتی برای ارتقای فناوری ارتباطات

استاندار اصفهان گفت:بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای فناوری ارتباطات در استان اصفهان تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در دنیای امروز ارتباطات حرف اول را می‌زند و فعالیت این وزارتخانه ارزشمند و مهم است و امیدوارم که از پتانسیل‌های وزارت خانه و استان به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با بیان اینکه در مسأله اشتغال تنها تولید و صنعت مطرح نیست؛ افزود: می‌توان در شهرداری‌ها تسهیلاتی را فراهم کرد که از ظرفیت‌های علمی جوانان در حوزه‌های تولید نرم‌افزار و فروش آن استفاده کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ما نیازمند دانش‌بنیان کردن تولید نرم‌افزار در کشور هستیم که بتوانیم توانمندی‌های خود را در تولید نرم‌افزار به کشورهای دیگر صادر و رقابت خوبی را در دنیا داشته باشیم.

وی استفاده از توانمندی‌های جوانان و حمایت از بخش خصوصی را در این راستا مهم ارزیابی کرد و افزود: باید وزارت‌خانه کمک و حمایت کند که استان‌هایی که در این خصوص پیشرفته‌تر هستند، تولید نرم‌افزار را یکی از برنامه‌های اصلی خود قرار دهند تا استان‌ها بتوانند در این خصوص با تولید کار جدید قدم بردارند.

مهرعلیزاده همچنین بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای فناوری ارتباطات در استان اصفهان تأکید کرد.

مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز در این دیدار اظهار داشت: وزارت ارتباطات نقش مهمی در توسعه کشور دارد و قول می‌دهیم که کمک خوبی برای مدیریت استان باشیم.

راسخ با اشاره به بهره‌برداری از پژوهشکده مواد و انرژی در اصفهان، اظهار داشت: امروزه موضوع فضایی از لحاظ اهمیت جزو فناوری‌های بسیار مهم به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه برنامه‌های خوبی با شهرک علمی و تحقیقاتی به پیش می‌رود، افزود: در خصوص کسب و کار در روستاها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/م

 

باید از توانمندی‌های جوانان در تولید نرم‌افزار بهره برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار