اعزام تیم های مددکاری از همدان به مناطق زلزله زده

مدیرکل بهزیستی استان همدان از اعزام 2 تیم روانشناسی و مددکاری از همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

اعزام تیم های مددکاری از همدان به مناطق زلزله زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان همدان اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا با تمام توان و اعزام تیم های مداخله در بلایا اقداماتی را در جهت امداد رسانی و کاهش آلام حادثه دیدگان انجام دهد.

وی ادامه داد: تیم های مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی(محب) این استان از ساعاتی پس از بروز زلزله به حالت آماده باش در آمده و 2 تیم هم اکنون آماده اعزام است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: مراکز مشاوره استان نیز به صورت داوطلبانه برای اعزام روانشناس به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.

الوند با اشاره به رایزنی های انجام شده با مدیرکل بهزیستی کرمانشاه اظهار کرد: در رایزنی انجام شده لیست اقلام مورد نیاز مشخص شده و در حال تدارک لوازم توانبخشی شامل عصا، واکر، ویلچر و لوازم بهداشتی و همچنین وسایل گرمایشی همچون پتو و بخاری برای ارسال به مناطق زلزله زده هستیم.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه، کرمانشاه را لرزاند و شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.

این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد و محل وقوع آن حوالی شهر 'ازگله' در استان کرمانشاه گزارش شده است.

انتهای پیام/ د

وقوع زمین لرزه در مناطق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار