رئیس بسیج سازندگی فارس خبر داد؛

اجرای قرارگاه شهید اسکندری در محلات محروم شیراز

رئیس بسیج سازندگی استان فارس از اجرای ۱۱۸۴ پروژه عمرانی در ۱۵ محله محروم شیراز خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به آغاز به کار قرارگاه شهید اسکندری در راستای محرومیت‌زدایی، گفت: ۱۵ محله محروم شیراز برای اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و مهندسی انتخاب شدند که در طول ۳ سال این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱۸۴ طرح عمرانی برای این مناطق در نظر گرفته شده است، افزود: انتقال آب، فاضلاب، ساخت کارگاه‌های تولیدی، اشتغالزایی، کانون‌های فرهنگی و مذهبی، مجتمع‌های ورزشی و آموزشی بخشی از اقداماتی است که در قالب طرح‌های عمرانی انجام می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه تامین اعتبار برای انجام این طرح به صورت مشارکتی است، ادامه داد: ۵۰ درصد اعتبار لازم را بسیج سازندگی و ۵۰ درصد را باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط تامین کنند.

وی بیان کرد: تاکنون کمیته امداد و جهاد کشاورزی برای همکاری با بسیج سازندگی اعلام آمادگی کردند.

اسماعیلی اظهار داشت: ۹ میلیارد تومان نیز برای فعالیت‌های غیرعمرانی در نظر گرفته شده که شامل تامین سبد معیشتی، سبد ورزشی و سبد مدارس است.

وی با اشاره به اجرای طرح جوادالائمه در استان، گفت: این طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در ۳۲ نقطه در ۱۸ شهر استان فارس اجرا می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس همچنین از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۵۰ نقطه از استان فارس خبر داد.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح جوادالائمه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار