جشن تولدی که به زلزله ختم شد + عکس

در میان تصاویر دردناک منتشر شده از خرابی های زلزله شب گذشته عکسی از جشن تولد کودکی در کرمانشاه بیش از همه قلب مردم را به درد آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته زلزله ای به قدرت 7.3 ریشتر مرز بین ایران و عراق را لرزاند و در پی این زمین لرزه تا این لحظه حدود 350 نفر  از هموطنان ما در شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین جان باخته و بیش از سه هزار  نفر مصدوم شدند.

زلزله در ساعتی از شب رخ داد که خانواده ها پس از گذشت یک روز کاری دور هم جمع شده بودند. عده ای مشغول خوردن شام  و عده‌ای دیگر  مشغول صحبت  در کانون گرم خانواده بودند.

دانش آموزان تکالیف خودر را نوشته و خود را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کردند. اما هیچ کس تصور این را هم نداشت که لرزش زمین تمام زندگی‌اش را زیر و رو کند و خنده های  از ته دل خانواده و کودکی را که جشن تولد گرفته و شمع آرزوهایش را خاموش  کرده بود، به اشک و خون تبدیل کند.

 زلزله شب گذشته بازتاب گسترده ای در فضای مجازی در پی داشت و عکس های زیادی از این حادثه منتشر شد که دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

در این بین عکسی از ساختمانی نیمه فروریخته بر اثر زلزله  منتشر شد که در نمای یکی از طیقات  آن می توان فهمید جشن تولدی برقرار بوده است  و زبان قاصر می شود از این که تبریک بگوید یا تسلیت!

در ادامه تصویر این ساختمان رامشاهده می کنید.


انتهای پیام/


خسارات زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار