وزير كشور وارد كرمانشاه شد/تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده بسیج شده است

در پي وقوع زلزله در استان هاى غربى كشور، عبدالرضا رحمانى فضلى وزير كشور دقايقى پيش به منظور مديريت ميدانى مناطق زلزل زده وارد استان كرمانشاه شد.

وزير كشور وارد كرمانشاه شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  وزير كشور در جريان اين سفر از شهرستان هاى سرپل ذهاب، قصر شيرين و ثلاث بازديد می كند.

 قاضي زاده هاشمی وزير بهداشت، ذوالفقارى معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور، افشانى معاون عمرانی وزارت كشور، پيوندی رييس جمعيت هلال احمر وزير كشور را همراهی می كنند.

وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان سرپل ذهاب:

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز پس از بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب در جلسه اضطراری ستاد مدیزیت بحران طی سخنانی اظهارداشت: مسئولان آب و فاضلاب و برق منطقه هر چه سریعتر نسبت به برقراری آب و برق شهرستان پل ذهاب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده محموله‌های بیشتری از آب و غذا و چادر در این محل توزیع خواهد شد، گفت: باید توزیع این اقدام به کمک معتمدین محلی و مردم صورت بگیرد زیرا اینکار موجب افزایش ارامش و دلگرمی مردم می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم استان‌های غربی کشور بسیج شده است بر لزوم شناسایی هر چه زودتر مفقودین قبل از عملیات آواربرداری تاکید کرد.

رحمانی فضلی مجددا به مسئولان زیربط دستور داد هر چه زودتر و ظرف چند ساعت آینده اقدامات لازم برای برقراری اب و برق شهرستان به طور کامل صورت بگیرد.

در پایان این جلسه برای انجام هر یک از برنامه‌ها و تصمیمات مسئولانی ویژه تعیین شدند تا این تصمیمات گروه زودتر عملیاتی شود.

وی ادامه داد: از معتمدین محلى در توزیع چادر و غذا کمک بگیریدو پلیس نسبت به ساماندهى مسیر‌ها اقدام کند.

وی افزود :محموله‌های بیشتری از آب، غذا و چادر در بین مردم توزیع خواهد شد و ظرف چند ساعت آینده آب و برق منطقه به طور کامل وصل می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار