مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم؛

شهدا از توحید کامل برخوردار هستند

اکبری گفت:شهدا جان خودشان برای اعتلای کلمه حق، فدا کرده و مسیر را برای ما روشن کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم،صبح امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهید زین الدین با مادر شهیدان زین الدین، با اشاره به تعداد شهدای استان قم اظهار کرد: این استان 6 هزار و 200 شهید دارد و امیدواریم برگزاری برنامه‌هایی همچون یادواره شهید زین الدین خشنودی این شهدا را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: یقین داریم که پرداختن به شهدا و تکریم آن‌ها مبارزه با استکبار و زیاده خواهان عالم در راس آن آمریکا است که عزم خودشان را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران جزم کردند، اعتقاد داریم که انقلاب ما از روح انقلاب امام حسین(ع) برگرفته است و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: در پیاده روی اربعین شاهد بودیم که افراد زیادی به عشق امام حسین(ع) از نقاط مختلف جهان در آن حاضر شدند و برگزاری این مراسم جهان استکبار را به وحشت انداخت.

اکبری شهدا را برخوردار از توحید کامل دانست و تصریح کرد: به این مطلب در قرآن کریم اشاره شده است و شهدا جان خودشان برای اعتلای کلمه حق، فدا کرده و مسیر را برای ما روشن کردند.

وی خاطرنشان کرد: مادر شهیدان زین الدین از افتخارات جامعه ما هستند و شاهد برگزاری مستمر روضه اهل‌بیت(ع) در منزل این مادر هستیم.

انتهای پیام/ح

تکریم شهدا مبارزه با جهان استکبار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.