جلسات آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی

جلسات آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ووشو و کبدی برگزار شد.

جلسات آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، جلسه آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، صبح امروز با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ووشو و کبدی به طور مجزا برگزار شد.

این نشست‌ها با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده حراست کمیته و خانم اسلامیان مدیر روابط بین الملل کمیته برگزار شد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به برگزاری نشست‌های قبل گفت: بدون تردید یکی از اهداف مهم ورزش کشور در سال آینده حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی اندونزی و همچنین المپیک نوجوانان است و امید می‌رود با برگزاری چنین نشستهایی ضمن اجرای مصوبات ستاد،هماهنگی‌های لازم جهت آماده سازی هر چه بیشتر تیمها و اعزام به این بازیها صورت پذیرد.

سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز نقطه نظرات خود را در این باره ارائه کرده و خانم اسلامیان هم توضیحاتی در خصوص محل برگزاری رقابتها و آخرین قوانین و تغییرات صورت گرفته از سوی میزبان ارائه کرد.

در ادامه مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو گزارشی در خصوص موفقیت‌های تیم ملی ووشو در ماههای اخیر داده و عنوان داشتند، ووشو همچون ادوار گذشته با قدرت کامل در بازیهای آسیایی اندونزی حضور خواهد یافت که البته برای نیل به این هدف نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.

** بعد از این نشست، جلسه مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولان فدراسیون کبدی و با حضور محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، نائب رئیس آقایان و بانوان، کادر فنی تیم‌های ملی مردان و زنان برگزار شد.

رئیس فدراسیون کبدی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موفقیت‌های این رشته در ادوار گذشته بازیهای آسیایی و همچنین رقابتهای جهانی گفت:

تیم ملی کبدی در دو بخش مردان و زنان با قدرت کامل به مصاف رقبای آسیایی خود خواهد رفت و با توجه به رشد این رشته در میان کشورهای دیگر قاره، امیدوارم در این دوره از بازیها حمایت‌های بیشتری از کبدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

جلسه آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.