مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری؛

کیفیت و کمیت و نحوه ارائه خدمات در پایانه مرکزی قم

پوریافر گفت:از یک آبان تا اربعین حسینی با سرویس دهی 667 دستگاه اتوبوس این تعداد مسافر به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اعزام شدند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم ؛ رضا پوریافر،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پایانه مرکزی مسافربری شهر قم در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در اربعین امسال 26 هزار و 952 زائر از پایانه مرکزی به مرزهای عراق اعزام شدند.

وی با اشاره به کیفیت و کمیت و نحوه ارائه خدمات گوناگون در پایانه مرکزی خاطرنشان کرد: از یک آبان تا اربعین حسینی با سرویس دهی 667 دستگاه اتوبوس این تعداد مسافر به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه در این ایام کلیه نیروهای اداری، خدماتی و انتظامی سازمان به صورت آماده باش و 24 ساعته به زائرین عتبات عالیات خدمت رسانی می‌کردند افزود: تشکیل ستاد خدمات رسانی اربعین حسینی، تشکیل جلسه با انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی، پلیس پایانه و واحد انتظامی، برپایی موکب کریمه اهل بیت(ع) در پایانه مرکزی و خدمات رسانی به زائرین را از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مرکز پیام سازمان و راهنمایی زائرین، سیاهپوش کردن پایانه‌ و پارکسوارها، آماده سازی و نظافت مسجد پایانه، تامین آب آشامیدنی برای زائرین، برپایی نماز جماعت و مراسم عزاداری، توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائرین و... از دیگر خدماتی است که در این ایام به زائرین ارائه شد.

انتهای پیام/ح

انتقال بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرکزی قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.