روایت مرتضی طلایی از زلزله شب گذشته

مرتضی طلایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش پستی را به زلزله شب گذشته اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر در غرب کشور رخ داد که همسایگان غربی کشور مانند کشور عراق نیز شاهد این زمین لرزره بودند.

مرتضی طلایی که این روزها در نجف اشرف به سرمی برد به طور عینی شاهد زلزله شب گذشته بوده است. او ضمن عرض تسلیت  به هموطنان، روایتی از زمان بروز این حادثه را در صفحه اینستاگرامش منتشر  و عنوان کرد: باید توجه کرد اگر حداقل نمی‌توانیم از خسارات جانی و مالی این گونه حوادث پیشگیری کنیم لااقل در شرایط پس از وقوع هماهنگ‌تر باشیم.

طلایی نوشت:

"سلام. دیشب هنگام  زلزله از زیارت حرم امیرمومنان حضرت علی علیه السلام امده بودم وبرای خرید تسبیح وانگشتر درداخل مغازه اقای عمار بودم که ناگهان زیرپایم مثل  گهواره شروع بر رفت وبرگشت کرد وبلافاصله اخبار وقوع زلزله در  ایران و  عراق منتشر شد.

از دیشب تا کنون اخبار جانباختگان و مجروحان پی درپی درحال اعلام است؛ که البته از بابت اطلاع رسانی به موقع باید تشکر کرد، اما باید توجه کرد اگر حداقل نمی‌توانیم از خسارات جانی ومالی این گونه حوادث پیشگیری کنیم لااقل در شرایط پس از وقوع هماهنگ‌تر باشیم.

با تجربه بالغ بر ۳۰ ساله که از انواع بحران‌ها دارم متاسفانه کماکان در پیش بینی بحران و پیشگیری از بحران نا توان هستیم ودر اقدامات امدادی تا بازسازی هم، عدم هماهنگی و مدیریت یکپارچه بحران سرعت امداد رسانی را کند میکند و بازسازی هم که جای خود دارد.

ضمن عرض تسلیت به هموطنان عزیزم بویژه مردم غیور کرمانشاه امیدوارم برای یکبار هم که شده به منظور پیشگیری از خسارات انسانی ومعنوی ومادی غیر قابل جبران این چنین حوادثی مسئولان در حوزه‌های قانونگذاری ملی ومحلی (شوراها) ودستگاه‌های اجرایی با رویکرد علمی وکارشناسی انچه می‌تواند در پیشگیری از هزینه‌های گوناگون موثر باشد را بجای حرف عملی سازند.

بعنوان نمونه انچه در حوزه ساخت وساز  بافت فرسوده بعنوان قوانین داریم تا کنون هیچ گونه توفیقی در حل مسئله بافت‌های فرسوده نداشته. حال بگذریم از اینکه انچه را هم نو میسازیم شرایط بهتری ازساختمانهای فرسوده ندارد ... این قصه سر دراز دارد."


انتهای پیام/


واکنش مرتضی طلایی به زلزله شب گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار