علی عسکری در بازدید از استودیو رسانه‌ای اوج؛

پوشش حماسه اربعین با تلاشی همه جانبه صورت گرفت

رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوی عصر سازمان هنری رسانه‌ای اوج، از تلاش و زحمات این سازمان قدردانی كرد.

پوشش حماسه اربعین با تلاشی همه جانبهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عسکری رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوی عصر سازمان هنری رسانه‌ای اوج، از تلاش و زحمات این سازمان قدردانی كرد.

عسكری در بازدید از این استودیو، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های رسانه‌ای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همكاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامه‌ریزی داشتند كه مهمترین نتیجه برای ایام اربعین امسال با توجه به اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نسبت به امام حسین (ع) ایجاد نظم پیاده روی اربعین بود.

رئیس رسانه ملی در ادامه به 3 برنامه ویژه در ایام اربعین اشاره كرد و اظهار داشت: سازمان اوج امسال با سه برنامه موفق «پیاده آمده‌ایم»، «اقیانوس آرام» و «مخاطب خاص»، مأموریت ویژه‌ای در این زمینه داشت كه هر سه كار از تولیدات ارزشمند و تأثیرگذار رسانه ملی در ایام اربعین بود.

علی عسكری گفت: نكته كلیدی و ویژه‌ای كه در برنامه‌سازی سازمان اوج در ایام اربعین بود، حضور برنامه سازان در كربلای معلی و نمای زیبا از حرم ابا عبدالله بود كه تأثیرگذاری این برنامه‌ها را دو چندان كرده بود.

وی ادامه داد: امروز كه این استودیو را از نزدیك مشاهده كردم به سختی‌ها و دشواری‌های برپایی چنین فضایی در جوار مرقد امام حسین (ع) بیشتر آشنا شدم و جا دارد به مسئولین و دست اندركاران برنامه سازی در سازمان اوج خدا قوت بگویم.

علی عسكری در پایان اظهار امیدواری كرد: در حوزه مستندسازی شاهد كارهای قوی‌تری برای نشان دادن عظمت اربعین باشیم و معتقدم هنوز كاری در سطح بالا كه بتواند ابعاد مختلف این حماسه پرشكوه را نشان دهد، انجام نداده‌ایم كه جا دارد مستندسازان و فیلم‌سازان كشور محصولات بهتر و با استانداردهای جهانی در خصوص پیاده روی اربعین تولید كنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.