پیام تسلیت جامعه اسلامی دانشجویان به مردم زلزله‌زده غرب کشور

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی پیامی ضمن اعلام همدردی با مردم آسیب دیده غرب کشور از مسئولان خواست فارغ از هرگونه جناح بندی، از کمک به آسیب دیدگان دریغ نکنند.

پیام تسلیت جامعه اسلامی دانشجویان به مردم زلزله‌زده غرب کشور

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی پیامی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور، درگذشت تعدادی از هموطنانمان را در این زلزله تسلیت گفت.

در آغاز این پیام آمده است: با تاسف و اندوه فراوان خبر زمین لرزه در غرب کشور که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شده است و خسارات بسیاری پدید آورده همه ما را بسیار اندوهگین ساخته است، از این‌رو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به تمامی بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه و تمامی مردم عزیز ایران تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال می‌خواهد تحمل این رنج و غم را با عنایت صبر و پایداری به عزیزان اسیب دیده راحت‌تر گرداند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور با بیان اینکه از تمام مسئولین و مدیران کشور می‌خواهیم فارغ از هرگونه جناح بندی، به آسیب دیدگان و بازماندگان این حادثه تلخ کمک رسانی کنند و از هیچ گونه کمک دریغ نکنند.یادآور شد: از تمامی مسئولینی که به این عزیزان یاری و کمک رسانی می‌کنند کمال قدردانی و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

پیام جامعه اسلامی دانشجویان برای مردم آسیب‌دیده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار