دعوت از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران برای رونق بخشیدن به جلسات بی‌رونق شورای شهر

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران فردا(سه‌شنبه) جهت ارائه گزارش مهمان شورای شهری‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران به بهشت می آیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و دومین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران فردا (سه شنبه) به صورت فوق العاده در حالی برگزار می‌شود که رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران جهت ارائه گزارش مهمان شورای شهر تهران است.

جلسه شورا از ساعت 08:45 صبح فردا(سه‌شنبه) با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و تا ساعت 11 ادامه خواهد داشت.

بعد از آن نوبت به نطق پیش از دستور جلسه سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران می رسد.

در ادامه در اولین دستور جلسه شاهد حضور محمد پرورش رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران جهت ارائه گزارش در خصوص عملکرد و برنامه های شرکت آب و فاضلاب در شهر تهران خواهیم بود.

اعضای شورای شهر تهران در دومین دستور جلسه به ادامه بررسی طرح سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1397 شهرداری تهران به تاریخ 4 آبان ماه سال 96 که یک فوریت آن در شانزدهمین جلسه شورا به تصویب رسیده بود و بررسی گزارش کمیسیون اصلی مرتبط با آن ( برنامه بودجه ) در تاریخ 17 آبان ماه سال 96 می پردازند.

اعضای شورای شهر تهران در سومین دستور جلسه همچنان پس از گذشت قریب به 3 ماه از شروع به کار در شورای پنجم، باز مشغول انتخاب نماینده در مجامع خارج از شورا خواهند بود.

در این دستور جلسه اعضا به انتخاب 6 نفر نماینده از میان خود جهت عضویت در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه "شهر دوستدار کودک" و اصلاحیه آن با توجه به پیشنهاد کمیسیون های مختلف می پردازند.

در پایان اگر فرصتی باقی بماند که تجربه جلسات گذشته آن را بعید نشان می‌دهد اعضای شورا پلاک ثبتی 30155/3 را با توجه به نظریه کمیسیون ماده 7 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به تاریخ 20 آبان ماه سال 96 را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار