منصوریان از تیم سابقش شکایت کرد

سرمربی سابق تیم نفت تهران از این باشگاه به دادگاه عمومی شکایت کرد.

منصوریان از تیم سابقش شکایت کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برخی از اعضای فصل گذشته تیم نفت تهران مانند بهزاد غلامپور، محمدرضا مهرانپور، رضا اسدی، علی عاملی، رضا علیاری، آرض رضاوند، رضا اسدی و رحیم ایرانیان صبح امروز با واریز 2 درصد از قراردادشان به حساب کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و ارائه دادخواست به سازمان لیگ، بحث شکایت خود از این تیم را به جریان انداختند.

همچنین شنیده می شود علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و مربیان اسبق نفت همراه با بازیکنانی مانند غلامرضا رضایی و سیامک کوروشی که از کمیته انضباطی حکم دریافت کرده اند به تازگی از طریق شکایت از دادسرا پیگیر دریافت مطالباتشان از باشگاه نفت هستند.

برخی از شاکیان نفت تهران که در زمان فعالیت این باشگاه زیرنظر وزارت نفت با نفت تهران قرارداد بستند هم به اعضای مجمع و هیئت واگذاری این باشگاه مانند کریم سلحشور، عماد حسینی، بیژن تاجیک و عباسی فرصت داده اند که تا پایان هفته جاری برای پرداخت مطالباتشان اقدام کنند در غیر این صورت علیه آنها در دادگاه عمومی شکایت می کنند. این درحالی است که سید شریف حسینی یکی دیگر از اعضای هیئت واگذاری باشگاه نفت بارها در جسله با نماینده طلبکاران بارها قول پرداخت مطالباتشان را داده بود.

انتهای پیام/

سرمربی فصل گذشته نفت تهران از این باشگاه شکایت کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار