فعالان رسانه ای استان با شهید خزائی تجدید میثاق کردند

فعالان رسانه‌ای سیستان و بلوچستان به مناسبت اولین سالگرد شهید راوی مقاومت محسن خزائی با حضور در گلزار شهدا با این شهید مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

فعالان رسانه ای استان با شهید خزائی تجدید میثاق کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیران و خبرنگاران رسانه‌های سیستان و بلوچستان با حضور پرشور خود در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم محسن خزائی علاوه بر عرض تسلیت به خانواده این شهید، نشان دادند ادامه دهنده راه این خبرنگار بسیجی هستند.

همچنین مراسم سالگرد شهید خزائی امروز با حضور آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، فرمانده هان نظامی و انتظامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.

 شهید محسن خزائی ۱۵ آذر سال ۵۱ در خانواده‌ای مذهبی که ذاکر اهل بیت (ع) بودند به دنیا آمد و سال ۷۴ به عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صدا و سیما آغاز کرد و به دلیل شور و نشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان انتخاب شد.

اوج کار این شهید زمانی بود که جریان تکفیری گروهک جندالشیطان در جنوب شرق فعال شده بود به طوری که یک بار از کمین گروهک تکفیری در حادثه تروریستی تاسوکی نجات یافت.

موفقیت‌های شهید خزائی در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان منجر به انتخابش به عنوان مدیر خبر استان گیلان شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر، عشق دفاع از حرم وی را به سوریه کشاند.

این شهید بزرگوار در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود در میان رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت (ع) را می‌کرد.

انتهای پیام /ع

 اولین سالگرد شهید خزایی درزاهدان برگزارشد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار