نماینده ولی فقیه در استان قزوین: ورزش عامل تقویت بنیان‌های اعتقادی است

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: ورزش یکی از بهترین راهکار‌ها برای تقویت بنیان‌های اعتقادی و دینی در جامعه، به ویژه در بین نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رئیس فدراسیون جودو افزود: برنامه‌های ورزشی ظرفیت بسیار خوبی برای تقویت بنیان‌های اعتقادی و دینی جوانان دارد و باید با برنامه‌ریزی این هدف مهم و الهی محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: شکرگزاری ورزشکاران پس از پیروزی در رویداد‌های ورزشی، نشان دهنده اعتقادات بالای دینی ورزشکاران است و زیبایی کار ورزشکاران را دو چندان می‌کند.

وی با ناکید بر تقویت روح جوانمردی در جامعه، اضافه کرد: متولیان امر ورزش نیز باید با تأسی از مبانی دینی و قرآنی به این امر الهی توجه ویژه داشته و تلاش کنند تا فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این عرصه، به تقویت روح جوانمردی در جامعه منتهی شود.

امام جمعه قزوین گفت: روح جوانمردی کمک می‌کند تا هیچکس در مقابل فجایعی که در عالم صورت می‌گیرد، سکوت نکند و بحمدالله جامعه ورزش ما نیز در مقابل ظلم‌های صورت گرفته علیه مردم مظلوم و مسلمانان جهان واکنش خوبی داشته است.

محمد درخشان، رئیس فدراسیون جودو نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده برای تقویت ورزش جودوی استان قزوین ارائه کرد.

انتهای پیام/

 دیدار رییس فدراسیون جودو با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار