تنها راه بازگشت نورالهی به پرسپولیس

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد زمان صدور مجوز بازی احمد نوراللهی برای پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

محمودزاه: نیرو‌های مسلح اجازه دهد نوراللهی برای پرسپولیس بازی می‌کندفریبرز محمود‌زاده در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره زمان صدور مجوز بازی احمد نوراللهی برای پرسپولیس بیان کرد: مجوز بازی کردن نوراللهی را باید سازمان نیرو‌های مسلح صادر کند و در صورت تحقق این امر از نظر سازمان لیگ مشکلی برای بازی کردن او وجود ندارد. در واقع زمانیکه دوران خدمت سربازی نوراللهی به اتمام برسد و سازمان نیرو‌های مسلح این موضوع را به ما اعلام کند، کارت بازی او را صادر می‌کنیم.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش فصل قرارداد نوراللهی را فسخ کرد تا در طول رقابت‌ها بتواند از او به عنوان بازیکن آزاد استفاده کند. با وجود محرومیت پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نوراللهی را به عنوان هجدمین بازیکن بزرگسال خود و از طریق سهمیه آزاد به فهرست بازیکنانش اضافه کرد و اکنون هم در صورت موافقت سازمان تربیت بدنی نیرو‌های مسلح می‌تواند از او استفاده کند. نوراللهی توانست با کسب مجوز از این سازمان برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان بازی کند و اگر برای حضور در لیگ برتر هم مجوز دریافت کند می‌تواند از همین هفته دوازدهم لیگ برتر برای تیمش به میدان برود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه پرسپولیس در چه صورتی می‌تواند از بازیکنان آزاد استفاده کند، بیان کرد: با توجه به اضافه شدن نوراللهی فهرست بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر تکمیل است و اگر این تیم قصد جذب بازیکن آزاد را دارد باید فهرست خود خالی کند؛ بنابراین شرط جذب بازیکن آزاد جدید برای پرسپولیس خالی شدن فهرست این تیم است.

انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده در مورد نورالهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار