کجای نقشه مدیرعامل پرسپولیس ایراد داشت؟!

باشگاه پرسپولیس روز‌های پرالتهابی را سپری می‌کند و قرار است تکلیف مدیریت این باشگاه در روز‌های آینده مشخص شود.

کجای نقشه مدیر عامل پرسپولیس ایراد داشت!؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرسپولیسی ها روز‌های پرالتهابی را سپری می‌کنند و هیچ کس از آینده این تیم خبر ندارد. چند دستگی در پرسپولیس حاکم شده است.

به هر حال پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد برانکو بود که فیل طاهری یاد هندوستان کرد و داستان استعفایش رسانه‌ای شد. این موضوع باعث شد که برانکو عقب نشینی کند و موضوع تمدید قرارداد خود را به تعویق بیاندازد چرا که او هم نمی‌داند مدیر بعدی کیست و چه شرایطی در پرسپولیس حاکم می‌شود.  

باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است و این باشگاه برای خروج از این بحران باید قرارداد بازیکنان فعلی خود را تمدید کند، آن هم در فرصت کوتاهی که رو به پایان است. پرسپولیس این روز‌ها بیشتر از هر دوره به طاهری نیاز داشت و مدیر عامل مستعفی به رغم اقدامات مثبتی که انجام داد مهلک‌ترین ضربه را به سرخپوشان پایتخت وارد کرد.  

درست در زمانی که طاهری باید در پرسپولیس بود به یکباره گفت: از این تیم می‌روم. به نظر می‌رسد اختلاف  با حامی مالی سابق بهانه‌ای بود تا طاهری از وزیر ورزش و جوانان امتیاز‌های بیشتری بگیرد و یا به قول معروف صندلی مدیریت را دو دستی بچسبد. آنچه که واضح است طاهری رفتن به کربلا هم بهانه کرد تا شرایط را در نبود خود محک بزند و شرایط را برای بازگشت خود هموار کند.  

غافل از اینکه سلطانی فر، مدیری همچون گرشاسبی را برای این روز‌ها بین اعضای هیئت مدیره گذاشته بود. هر چند نمی‌توانیم به راحتی و سادگی از اقدامات مثبت طاهری بگذریم، اما همان طور هم نمی‌توانیم از اشتباهات مدیریتی طاهری بگذریم. طاهری به راحتی می‌توانست با دایی توافق کند آن هم در شرایطی که شهریار بار‌ها اعلام کرده بود که حاضر به توافق با پرسپولیس است.  

پرونده گولچ می‌توانست در ایران بسته شود، اما باز هم با بی درایتی طاهری  این موضوع به فیفا کشیده شد تا در آینده‌ای که خیلی دور نیست شاهد دردسر بزرگ دیگری باشیم. دو بازیکن اوکراینی هم که با سر و صدای زیاد از سوی افراد شناخته شده باشگاه با رقم حیرت آور جذب پرسپولیس شدند بدون توافق از سرخپوشان پایتخت جدا شدند.  

نارضایتی بازیکنان از پرداخت مطالبات هم به ایرادات طاهری اضافه کنید تا بر همگان اثبات شود نیمه خالی لیوان مدیریت طاهری  هم پر از عیب و ایراد نیست و دست منتقدان برای انتقاد به جا از طاهری باز است.‌ای کاش طاهری به روش‌های پوسیده و تارنما شده رو نمی‌آورد که عده‌ای  بوقچی و چند پیشکسوت نزدیک به باشگاه بخواهند از او حمایت کنند و خواستار ابقای او شوند. خوشبختانه هوادار پرسپولیس به درک خوبی رسیده و به بهترین شکل می‌تواند درست را از نادرست تشخیص بدهد.  

طاهری باید بداند در روز‌هایی که علم مدیرت اینقدر پیشرفت داشته و فوتبال هم روز به روز علمی‌تر دنبال می‌شود هواداران هم بازی‌های سابق را نمی‌خورند و قواعد آنرا می‌دانند، باید چاره‌ای دیگر اندیشید، این نقشه‌ها بر آب است روراست باشی خیلی از مشکلات حل می‌شود.

پرسپولیسی‌های شاکی قطعا از شما پرسپولیسی ترند و اگر کمی با آن‌ها راه می‌آمدید و از موضوع مدیر عاملی به مضوع نگاه نمی‌کردید خیلی از طلب‌های پرسپولیس صاف می‌شد.

جلسه چهارشنبه طاهری با سلطانی فر خیلی از مسائل را روشن می‌کند و امید داریم وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر وضعیت مدیریت پرسپولیس را مشخص  کند و نشان دهد با بازی‌های مدیریتی آشناست.

انتهای پیام/ 

سرنوشت طاهری در گرو تصمیم وزیر ورزش و جوانان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.