خادمیاران رضوی به کمک زلزله‌زدگان غرب کشور شتافتند

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: خادمیاران رضوی به کمک زلزله‌زدگان غرب کشور شتافتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از آستان نیوز، حسین موحد با بیان اینکه زمین‌لرزه‌ای به‌ بزرگی 7.3 ریشتر استان کرمانشاه و کمی بعد پس‌لرزه 4.6ریشتری حوالی مرز ایران و عراق را لرزاند اظهار داشت: این زمین‌لرزه که در بسیاری از استان‌های غربی کشور احساس شده آسیب‌های زیادی را به مناطق غربی‌ وارد کرده است.

وی بیان کرد: خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در ساعت‌های اولیه خود را برای کمک رسانی به مصدومان این حادثه دلخراش شتافتند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه بیان کرد: خادمیاران رضوی در کنار سایر مردم و نهادهای کمک رسان همچون سپاه، کمیته امداد و غیره در حال خدمت‌رسانی به مصدومین هستند، همچنین تاکنون این نمایندگی اقدام به توزیع آب معدنی و اقلام مورد نیاز اولیه در میان زلزله زدگان پرداخته است.

موحد با اشاره به گستردگی و عمق فاجعه این زمین لرزه در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلان غرب، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آباد غرب، ثلاث، جوانرود و کرمانشاه، بیان کرد: هم اکنون برای امداد رسانی به مناطق حادثه دیده نیاز مبرم به اقلامی شامل پتو، کنسرو، چراغ گرم کننده، برنج و حبوبات، آب معدنی، فلاکس چای، خرما، بیسکویت و غیره است.

انتهای پیام/پ

امدادرسانی ها به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.