امام جمعه یزددر دیدار با فرماندهان:

با وحدت مردم و مسئولان توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب می شود

امام جمعه یزد گفت: دشمنان با تهدید نرم خود تمام ارزش ها و مبانی دینی و اعتقادی نسل جوان را نشانه رفته اند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از ماموریت های مهم پایگاه های مقاومت بسیج ، برنامه ریزی مدون و مشخص برای مقابله با تهدید نرم دشمنان انقلاب است.

آیت الله ناصری یزدی در دیدار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری افزود: دشمنان با تهدید نرم خود تمام ارزش ها و مبانی دینی و اعتقادی نسل جوان را نشانه رفته اند.

وی ادامه داد: پایگاه های مقاومت بسیج بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با آمادگی کامل و انجام برنامه های مناسب و آموزنده در جذب جوانان و مقابله با توطئه های کفر جهانی فعالیت کنند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان انقلاب در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به اصل نظام به توطئه های مختلفی علیه نظام ولایی متوسل شدند ولی با بصیرت مردم و حضور و آمادگی بسیجیان قهرمان همه هدف های آنها خنثی شده است.

 آیت الله ناصری گفت: در برهه کنونی باید با وحدت مردم و مسئولان و تحت زعامت مقام معظم رهبری و با درایت و فداکاری در راه دین ، توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و همچنان با قدرت از نظام دفاع کنیم .

وی همچنین از فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج در بخش های مختلف و انجام مسائل فرهنگی و انقلابی و جذب جوانان در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی و کشور قدردانی کرد.

استان یزد با یک میلیون و 140 هزار نفر جمعیت دارای 300 هزار بسیجی است.

انتهای پیام/ ی

 خنثی شدن توطئه های کفر جهانی بابصیرت  و حضور مردم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار