مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان:

فرودگاه همدان آماده پذیرش مصدومان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان  از آماه باش کامل فرودگاه همدان برای پذیرش مصدومین و حادثه دیدگاه زلزله کرمانشاه خبر داد.

فرودگاه همدان آماده پذیرش مصدومانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیمردان طالبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار داشت:  فرودگاه همدان آمادگی کامل برای پذیرش مصدومین را دارد و  یک تیم تریاژ برای انجام فرایند اولویت بندی بیماران برای انتقال به مراکز درمانی طبق نوع بیماری پیش بینی شده است.

علیمردان طالبی افزود: قرار است شمار زیادی از مصدومان زلزله کرمانشاه توسط هواپیما به مراکز درمانی همدان منتقل شود.

وی با بیان اینکه شماری از مجروحان حادثه زلزله شب گذشته کرمانشاه هم اینک در بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شدند بیان کرد: در حال حاضر 500 تخت بیمارستانی برای پذیرش زلزله زدگان آماده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، سالن صخره نوردی استان برای اسکان همراهان بیماران تجهیز شده است

طالبی با اشاره به اینکه طبق قانون مدیریت بحران تنها 2 ارگان کمیته امداد مام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر می توانند در مواقع بحرانی نسبت به جذب کمک های مردمی اقدام کنند گفت:  چندین محموله مواد غذایی و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به مناطق زلزله زده فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه نان یکی از اقلام ضروری و مورد نیاز است،بیان کرد: برای تامین نان مورد نیاز اهالی کرمانشاه، به متصدیان تمامی نانوایی ها دستور داده شده است که در صورت نیاز در زمان غیر از ساعات پیش بینی شده نیز نسبت به پخت نان اقدام کنند.

انتهای پیام/د.ا

آماده باش کامل فرودگاه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.