مرحله جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها از سه شنبه آینده

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مرحله جدید تکمیل ظرفیت موسسات و دانشگاه‌های آموزش عالی از روز سه شنبه آغاز می‌شود.

مرحله جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها از سه شنبه آیندهحسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده و با توجه به درخواست برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی  ظرفيت رشته‌های جديد و يا تكميل ظرفيت برخی از رشته‌های دوره‌های روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، مجازی، پرديس های دانشگاه فرهنگيان وهمچنين پرديس های خودگردان و ظرفيت مازاد دانشگاه های علوم پزشكی در آزمون سراسری سال 1396، برای انتخاب مجدد برای داوطلبان کنکور 96 مهیا شده است.

وی عنوان کرد: همه داوطلبان شركت كننده در  آزمون سراسری سال 96  علاقمند به تحصيل در رشته‌های تحصيلی دوره‌های روزانه و شبانه هستند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشورو پس از مطالعه دقیق  اطلاعيه‌ های مربوطه و جدول رشته های تحصيلی مورد نظر از امروز سه شنبه مورخ 30  آذر از طريق سایت سازمان منتشر می شود.

وی افزود: تا تاریخ ۲۳ آبان نیز تعداد ۴۳ هزار و ۷۲۰ نفر برای ثبت نام به دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی مراجعه کرده اند.

توکلی اظهار کرد: داوطلبان علاقمند به تحصیل (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه و موسسات شرکت کنند.

توکلی یاد آور شد:  داوطلبان لازم است جهت كسب اطلاع از رشته‌ها و دانشگاه های پذيرنده دانشجو در اين مرحله، به اطلاعيه‌های مندرج در سایت سنجش مراجعه کنند. مربوط مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

زمان آغاز  تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار