خداحافظی دسته جمعی یوونتوسی‌ها از تیم ملی ایتالیا

پس از جیانلوئیجی بوفون تعدادی دیگر از بازیکنان از تیم ملی فوتبال ایتالیا خداحافظی کردند.

خداحافظی دسته جمعی یوونتوسی‌ها از تیم ملی ایتالیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته با انجام یک بازی بسیار بد و ضعیف نتوانست در سن سیرو تیم ملی فوتبال سوئد را شکست دهد و راهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود. این اتفاق در حالی رخ داد که ایتالیایی‌ها در تمام ادوار جام‌های جهانی فوتبال  تنها دو دوره نتواسته بودند به این رقابت‌ها راه یابند. یکبار در نخستین دوره آن در سال ۱۹۳۰  و یکبار هم در جام جهانی ۱۹۵۸ سوئد حضور نداشتند.

ایتالیایی ها که پس از برزیل پر افتخار‌ترین تیم این جام بودند پس از ۵۹ سال دوباره به جام جهانی نرسیدند تا شاهد یکی از بدترین اتفاقات فوتبال ملی شان در دهه‌ها گذشته باشند.

این اتفاق نه تنها باعث شد تا جام جهانی در این دوره با همیشه متفاوت باشد بلکه باعث شد تا چند تن از  برترین بازیکنان فوتبال جهان هم خداحافظی تلخی با فوتبال ملی داشته باشند.

بوفون در آخرین سال فوتبالش نتوانست به جام جهانی صعود کند تا خداحافظی زود هنگامی با تیم ملی داشته باشد. پس از او نیز به ترتیب کیه لینی و بارتزالی دو مدافع دیگر یوونتوسی‌ها بودند که از تیم ملی خداحافظی کردند.

همچنین دنیل دروسی هم چهارمین بازیکنی بود که از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کرد تا آخرین بازماندگان تیم قهرمان  جام جهانی ۲۰۰۶ هم از دنیای ملی کنار بروند.

انتهای پیام /

خداحافظی بارتزالی و کیه لینی از تیم ملی ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار