فرماندارشهرستان  اسدآباد :

اعزام تیم‌های امدادی و آمبولانس از اسدآباد به سرپل‌ ذهاب

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تیم‌های امدادی و آمبولانس از اسدآباد برای کمک‌رسانی به مردم سرپل‌ذهاب اعزام شدند.

اعزام تیم‌های امدادی و آمبولانس از اسدآباد به سرپل‌ ذهاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین افشاری فرماندار اسدآباد گفت: راستای کمک به مجروحان زلزله‌زده 4 نفر از تیم واکنش سریع نیروهای هلال احمر این شهرستان با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات به سرپل ذهاب در کرمانشاه اعزام شد.

وی تاکید کرد: تمام تجهیزات اضطراری لازم به همراه یک دستگاه آمبولانس به همراه این تیم حرفه‌ای ارسال شده است.

فرماندارشهرستان  اسدآباد افزود: علاوه بر تیم اعزامی، تمام نیروهای هلال احمر شهرستان به حالت آماده باش کامل برای امداد و کمک‌رسانی هستند.

افشاری گفت: نیروهای امداد و نجات و زیر مجموعه هماهنگی و مدیریت بحران در دقایق اولیه حادثه زلزله در این شهرستان به صورت آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه کلیه تاسیسات خدماتی در شهرستان برقرار است یاد آور شد: خوشبختانه زلزله شب گذشته  هیچگونه خسارتی به شهرستان وارد نکرده و وضعیت شهرستان کاملا آرام است.

فرماندارشهرستان  اسدآباد ادامه دادبا اشاره به قطعی برق در سه روستای شهرستان بر اثر زلزله، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از نیم ساعت توسط شرکت برق شهرستان مشکل خاموشی این 3 روستا برطرف شد.

افشاری با اشاره به  وضعیت چاه‌های آب شرب روستایی و شهری نیز تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی نیز خوشبختانه برای این چاه‌ها به وجود نیامده و تاکنون گزارشی از خسارت به چاه‌های کشاورزی اعلام نشده است ،اما در صورت هرگونه خسارت پیگیری و رسیدگی لازم در این راستا انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ج

اعزام تیم امدادی به زلزله زدگان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.