همایش بی تو بی در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان برگزارشد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: همایش بی تو بی با حضور مدیر بازاریابی و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک صنعتی زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسینعلی سارانی با بیان اینکه بی تو بی یک مدل بازاریابی است، گفت: در این همایش مدیر بازاریابی و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به معرفی سایت جامعه مجازی این سازمان پرداخت.


وی ادامه داد: ورود اطلاعات کامل واحد تولیدی در این سایت و ثبت نیاز‌ها و عرضه‌های هر واحد تولیدی به ایجاد یک شبکه وسیع بی تو بی در بین ۳۱ استان کشور کمک می‌کند.


وی افزود: بی تو بی زمانی به کار می‌رود که یک شرکت بزرگ تجاری با چندین شرکت بزرگ تجاری دیگر که ممکن است خریدار خدمات و یا تولیدات وی باشند قرارداد تجاری تنظیم کند.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: قرار است این همایش برای هر شهرک صنعتی جداگانه برگزار شود.


وی تصریح کرد: شهرک صنعتی زاهدان با گستره ۹۳۲ هکتاردر کیلومتر سه جاده زاهدان میرجاوه قرار دارد که تاکنون ۳۷۰ قرار داد با سرمایه گذاران و کارآفرینان در این شهرک منقعد شده است.


رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: هم اکنون ۱۸۸ واحد تولیدی با اشتغال ۴۰۷۷ و سرمایه گذاری هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال بر اساس ارقام دفتری در این شهرک مستقر هستند.

انتهای پیام/گ

همایش شهرک صنعتی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار