شگفتی بزرگ در اروپا بار دیگر رقم خورد؛

لاجوردی‌ها به لاله‌های نارنجی، واکینگ‌ها به روسیه پیوستند

تیم ملی فوتبال سوئد موفق شد در راه رسیدن به جام جهانی فوتبال ۲ تیم بزرگ را از سر راه بردارد.

سوئدی ها چراغ خاموش آمدند / حذف غول های فوتبال توسط وایکینگ هابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال سوئد شب گذشته موفق شد با کسب یک تساوی ارزشمند در سن سیرو میلان دست به کار بزرگی بزند و پس از 2 دوره غیبت راهی جام جهانی فوتبال شود.

سوئدی ها پیش از این موفق شده بودند در بازی رفت تیم ملی فوتبال ایتالیا را با یک گل شکست دهند تا در مجموع دو بازی با نتیجه 1 بر 0 به برتری برسند و راهی جام جهانی فوتبال شوند.

سوئدی ها اما برای رسیدن به جام جهانی فوتبال تیم های بزرگ و صاحب سبکی را قربانی کردند. آن ها که در گروه نخست این رقابت ها با تیم های فرانسه ، هلند ، لوگزامبورگ ، بلغارستان و بلاروس هم گروه بودند موفق شدند با حذف هلندی ها به عنوان تیم دوم و پس از تیم ملی فرانسه که به صورت مستقیم راهی جام جهانی شده بود راهی مرحله پلی آف شوند. با این حال کمتر کسی تصور می کرد که سوئد بدون زلاتان شانسی مقابل آتزوری ها داشته باشند. با این حال آن ها توانستند با حذف هلند و ایتالیا یه جام جهانی برسند و حال ممکن آن ها بتوانند در جام جهانی هم شگفتی سازی کنند و پس از مدت ها دوباره فوتبال خود را به رخ حریفان بکشند.

انتهای پیام /

درخشش سوئدی ها با حذف تیم های بزرگ فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار