اختصاص مکان برای کتابخانه‌ها در دزفول

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول گفت: در تلاش هستیم مکان‌هایی با تملک ۳۰ ساله برای بازگشایی این کتابخانه‌ها اختصاص دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا جوروند، رئیس اداره کتابخانه های عمومی دزفول بیان داشت:  2 باب کتابخانه عمومی که سال ها پیش به همت خیرین در دزفول راه اندازی شدند از سه سال پیش تاکنون همچنان تعطیل می باشند.

وی افزود: مکان کتابخانه عارف به مدت 5 سال از سوی یک خیر در اختیار نهاد کتابخانه ها قرار گرفته و فعالیت داشت اما از سال 93 مهلت 5 ساله ای که خیر داده بود تمام شد و با پایان یافتن مهلت مقرر کتابخانه عارف تعطیل شد.

جوروند بیان کرد:با پایان یافتن این مهلت 5  ساله ، اداره کتابخانه های دزفول مکان دیگری برای گشایش مجدد کتابخانه مذکور پیشنهاد داد که مکان موردنظر از سوی نهاد کتابخانه ها تایید نشد و از آن زمان تاکنون کتابخانه عارف دزفول همچنان تعطیل است.

وی ادامه داد:مکان کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) در دزفول نیز از سوی یک خیر دیگر در اختیار اداره کتابخانه ها قرار گرفت ولی با مرگ خیر و دفن وی در محل کتابخانه این کتابخانه نیز از سال 1393 تاکنون تعطیل شده است.

 انتهای پیام/م

تعطیلی 3 ساله 2 کتابخانه در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.