سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معابر منتهی به استان کرمانشاه باز است/ محدودیت تردد وسایل نقلیه شخصی به مناطق زلزله زده

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی منتهی به استان کرمانشاه باز است و تردد وسایل نقلیه جریان دارد.

معابر منتهی به استان کرمانشاه باز است/ محدودیت تردد وسایل نقلیه شخصی به مناطق زلزله زدهسرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص آخرین وضعیت جاده های منتهی به شهرهای زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی منتهی به استان کرمانشاه باز است و تردد وسایل نقلیه جریان دارد و ترافیک به سمت شهرهای سرپل ذهاب و قصرشیرین پرحجم است و تردد وسایل نقیله امدادی نیز در این محورها مشاهده می‌شود.

وی افزود:ماموران پلیس راه استان کرمانشاه از تردد وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و مواد غذایی  از محور اسلام آباد به سر پل ذهاب و قصر شیرین جلوگیری می‌کند.

سرهنگ رحمانی گفت: ماموران پلیس راه کرمانشاه در ورودی‌های شهرها از تردد وسایل نقلیه فاقد مسئولیت به مناطق زلزله زده جلوگیری می‌کنند و از مردم درخواست داریم که امدادرسانی را به واحدهای امدادرسان محول کنند.

انتهای پیام/

اعمال محدودیت تردد برای وسایل نقلیه در مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
. ما ایلام هستیم مردم با ماشین شخصی اقلام مورد نیاز رو جمع میکنن و میبرن مناطق زلزله زده ..
آخرین اخبار