مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس خبر داد؛

برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوع شهدای مدافع حرم

جشنواره فیلم و عکس با محور قرآن و عترت با موضوع ویژه شهدای مدافع حرم در فارس برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مدیر قرآن و عترت ارشاد استان فارس گفت: این جشنواره در شیراز و در رشته‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند و انیمیشن، تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، ارج نهادن به هنر معنوی، دینی، اسلامی، ایرانی و سنتی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری وانتقال پیام هنرمندان و شناسایی هنرمندان معاصر و فعال عرصه قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره است.

احمدی ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش اصلی قرآن و عترت با مضامینی، چون داستان‌های قرآنی، سیره اهل بیت و مفاهیم قرآنی وارزشی و بخش ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره، گفت: حداکثر زمان فیلم‌های داستانی ۲۵ دقیقه و برای فیلم‌های مستند ۴۰ دقیقه است و در بخش عکس نیز هر عکاس مجاز است حداکثر ۷ قطعه تک عکسو یک مجموعه حداکثر ۷ قطعه‌ای را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره در دی ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: زمان برپایی نمایشگاه فیلم و عکس یکم دی ماه امسال است و نتایج نهایی ۲۵ آذرماه اعلام می‌شود، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت http://www.quranfars.com مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

جشنواره فیلم و عکس با محور قرآن و عترت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار