برگزاری مسابقه فرهنگی «نبرد در سکوت» در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «نبرد در سکوت» ویژه شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی افزود: مسابقه فرهنگی «نبرد در سکوت» از سلسله مسابقات فرهنگی بارگاه منور امام رضا(ع) است که از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای نهادینه کردن سبک زندگی اهل بیت(ع) در بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی طراحی شده است.

وی گفت: سؤالات این مسابقه از متن مطالب ارائه شده در کتاب «نبرد در سکوت» به صورت تستی و تشریحی طراحی شده است که از بین پاسخنامه‌ها‌ی صحیح، پس از انجام قرعه‌کشی، اسامی برندگان این مسابقه پیامک می‌شود.

حسینی گفت: توزیع کتاب در داخل حرم، محل اجرای برنامه‌های فرهنگی حرم و نیز باجه‌های راهنمای زائر برای عموم زائران و مجاوران حرم رضوی انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های راهنمای زائر حرم مطهر رضوی و دریافت کتاب نبرد در سکوت یکی از شرکت کنندگان مسابقه فرهنگی نبرد در سکوت باشند.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشان www.aqr.ir و ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام//م.م

برگزاری مسابقه فرهنگی در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.