رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه کاروان کتاب در فسا

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه کاروان کتاب در شهرستان فسا برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا با اشاره به برگزاری ویژه برنامه کاروان کتاب با همکاری کتابخانه‌های عمومی و مدیریت آموزش و پرورش فسا در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: این برنامه فرهنگی با حضور ۵۰ دانش‌آموز دبستان دخترانه مهرگان از ساعت ۸ و نیم صبح آغاز و تا ۱۲ ظهر ادامه داشت.

وی بیان کرد: در ویژه برنامه کاروان کتاب ۵۰ دانش‌آموز دبستان دخترانه مهرگان با پوشیدن لباس‌های اقوام مختلف ایرانی که نمادی از گستره اقوام فرهنگ و جامعه کتابخوان ایرانی است، با اتوبوس تزئین شده و حرکت در سطح شهر در ۳ مکان سرود و برنامه‌های مختلف را اجرا کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا ادامه داد: دانش‌آموزان با حضور در کتابخانه عمومی آیت‌الله دکتر احمد بهشتی و اجرای ۳ سرود با محوریت کتاب فعالیت خود را آغاز کردند و در ادامه با اجرای سرود در ساختمان اداره آموزش و پرورش و بازدید از نمایشگاه کتاب کار خود را ادامه دادند.

سیدی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آبان ماه امسال بیش از ۵۰ مدرسه با حضور در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا با فعالیت‌های این نهاد فرهنگی آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ ت

 برپایی ویژه برنامه کاروان کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.